2.1. Operator świadczy za pośrednictwem Platformy następujące usługi na rzecz Użytkowników Profesjonalnych:
2.1.1. Konto PRO,
2.1.2. umożliwienie oferowania i świadczenia Usług PRO,
2.1.3. umożliwienie zawierania Umów PRO.
2.2. Usługi Operatora opisane w pkt. 2.1 powyżej mają charakter odpłatny. Zasady ustalania i pobierania wynagrodzenia zostały określone w pkt. 6 Regulaminu PRO.
2.3. Korzystanie z Platformy przez Użytkownika Profesjonalnego wymaga posiadania Konta PRO. W ramach procesu rejestracji Konta PRO Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest do:
2.3.1. akceptacji Regulaminu PRO,
2.3.2. akceptacji Polityki Prywatności,
2.3.3. poddania się weryfikacji tożsamości w oparciu o następujące informacje: imię i nazwisko, PESEL, adres, adres e-mail, numer telefonu, firma pod którą prowadzona jest działalność gospodarcza, w ramach której rejestrowane jest Konto PRO, nazwa działalności (jeśli inna niż firma), adres działalności, rodzaj działalności, branża, numer KRS, NIP, REGON, numer rachunku bankowego,
2.3.4. poddania się weryfikacji zdolności uczestniczenia w systemie obsługi płatności w ramach Platformy według wymogów operatora tego systemu,
2.3.5. wpłaty kaucji, o której mowa w pkt. 6.6 poniżej w wysokości wynikającej z aktualnej na dzień wpłaty Tabeli Opłat PRO.
2.4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków rejestracji lub negatywny wynik weryfikacji, o których mowa w pkt. 2.3 powyżej, lub konflikt pomiędzy działalnością Użytkownika Profesjonalnego a zasadami korzystania z Platformy opisanymi w Regulaminie PRO uniemożliwia rejestrację Konta PRO. Niezależnie od powyższego Operator zastrzega sobie prawo odmowy rejestracji Konta PRO bez podawania przyczyny.
2.5. Użytkownik Profesjonalny w każdym momencie może usunąć swoje Konto PRO. W tym celu Użytkownik Profesjonalny powinien zgłosić chęć usunięcia Konta PRO na adres email: pro@weldzone.pl
2.6. W wyniku wykonania przez Operatora żądania usunięcia Konta PRO Użytkownik Profesjonalny utraci dostęp do Konta PRO oraz wszelkich danych na nim zgromadzonych. Kopie danych będą przechowywane przez Operatora zgodnie z postanowieniami Polityki Prywatności.
2.7. Wraz z zarejestrowaniem Konta PRO na Platformie tworzony jest profil publiczny Użytkownika Profesjonalnego. W profilu publicznym widoczne są imię i nazwisko, firma oraz avatar (zdjęcie) Użytkownika Profesjonalnego. Zamieszczając dane na swoim Koncie PRO, Użytkownik Profesjonalny oświadcza, że podane przez niego dane są prawdziwe i jest władny do posługiwania się powyższymi danymi, w tym do decydowania o udostępnieniu ich nieograniczonemu kręgowi osób.
2.8. Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego Konta PRO na Platformie. Hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Użytkownika Profesjonalnego.
5. 1. Użytkownik Profesjonalny oświadcza, że oferując Usługi PRO nie narusza przysługujących podmiotom trzecim praw autorskich osobistych ani majątkowych w rozumieniu Ustawy. Podejmując się świadczenia Usług PRO, Użytkownik Profesjonalny oświadcza, że jest podmiotem uprawnionym do korzystania z dostarczanych w wykonaniu Umów PRO Ścieżek i Utworów.
5. 2. Operator nie ma wpływu na zgodne z prawem korzystanie z praw autorskich przez Użytkowników Profesjonalnych i Artystów. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenia praw autorskich osobistych lub majątkowych, których mogą dopuścić się Użytkownicy Profesjonalni lub Artyści w trakcie korzystania z Platformy. Wszelka odpowiedzialność Operatora, niezależnie od kwalifikacji roli Operatora w zakresie Usług PRO, jest wyłączona. Użytkownik Profesjonalny, którego działanie lub zaniechania doprowadziło do zaistnienia stanu naruszenia poniesie wszelkie związane z tym koszty i pokryje szkody, w tym na rzecz Operatora.
6. 1. Płatności na podstawie pkt. 6.4 i pkt. 6.5 Regulaminu PRO oraz Umów PRO, w tym zwroty Wynagrodzenia w przypadku odstąpienia od Umowy PRO, odbywają się za pośrednictwem Platformy poprzez system płatności elektronicznych wskazany przez Operatora.
6. 2. Wynagrodzenie zabezpieczane jest na rachunku technicznym w ramach systemu płatności elektronicznych z chwilą zlecenia płatności przez Artystę, tj. z chwilą akceptacji oferty przez Artystę, o której mowa w pkt. 3.3.
6. 3. Wynagrodzenie, pomniejszone o opłaty, o których mowa w pkt. 6.4 i pkt. 6.5 poniżej, zostanie wypłacone z rachunku technicznego na rachunek bankowy Użytkownika Profesjonalnego po akceptacji rezultatu Usługi PRO przez Artystę, a w braku akceptacji lub żądania poprawki (w ramach umówionej liczby poprawek) w terminie 14 (czternastu) dni od dostarczenia Artyście rezultatu Usługi PRO.
6. 4. W związku ze świadczeniem przez Operatora Usług, o których mowa w pkt. 2.1 powyżej, Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest zapłacić Operatorowi opłatę prowizyjną od każdej Umowy PRO, w wysokości wynikającej z Tabeli Opłat PRO obowiązującej w dniu zawarcia Umowy PRO.
6. 5. Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest zapłacić Operatorowi w związku z każdą Umową PRO opłatę na pokrycie kosztów związanych z obsługą płatności elektronicznych, w wysokości wynikającej z Tabeli Opłat PRO obowiązującej w dniu zawarcia Umowy PRO.
6. 6. W celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Operatora, w tym w związku z opłatami, o których mowa w pkt. 4.5, pkt. 6.4 i pkt. 6.5 powyżej, Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest, jako warunek aktywacji Konta PRO, do wpłacenia na rachunek bankowy Operatora kaucji w wysokości określonej w Tabeli Opłat PRO obowiązującej w dniu rozpoczęcia rejestracji Konta PRO. Po upływie pierwszego pełnego miesiąca kalendarzowego korzystania z Platformy, Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest do utrzymywania kaucji w wysokości określonej w aktualnie obowiązującej Tabeli Opłat PRO.
6. 7. Operator jest uprawniony, w chwili zawarcia Umowy PRO, do pobrania opłat, o których mowa w pkt. 6.4 i pkt. 6.5 powyżej i należnego podatku od towarów i usług VAT, z kwoty zabezpieczonej na rachunku technicznym zgodnie z pkt. 6.2 powyżej.
6. 8. Opłaty na rzecz Operatora, o których mowa w pkt. 6.4 i pkt. 6.5 powyżej pozostają należne także w przypadku zwrotu całości lub części Wynagrodzenia Artyście w wyniku niewykonania Umowy PRO przez Użytkownika Profesjonalnego, rozstrzygnięcia sporu w toku mediacji na korzyść Artysty lub odstąpienia od Umowy PRO z jakiegokolwiek innego powodu. W takim przypadku, jeżeli środki znajdujące się na rachunku technicznym, o którym mowa w pkt. 6.2, w wyniku danej Umowy PRO, po potrąceniu kwoty równej opłacie, o której mowa w pkt. 6.4 i dwukrotności opłaty, o której mowa w pkt. 6.5, nie są wystarczające do pokrycia zwrotu Artyście Wynagrodzenia lub jego części wynikającej z rozstrzygnięcia sporu w toku mediacji, kwota niezbędna do uzupełnienia brakujących środków zostanie potrącona z kaucji, o której mowa w pkt. 6.6. Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest do uzupełnienia kaucji o kwotę pobraną w wyniku niniejszego pkt. 6.8 w terminie 7 dni od wezwania. W przypadku gdy kaucja nie jest wystarczająca na zaspokojenie roszczeń Operatora i pokrycie zwrotu Artyście Wynagrodzenia lub jego części wynikającej z rozstrzygnięcia sporu w toku mediacji, Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest do wpłaty niezbędnych środków na rachunek bankowy Operatora w terminie 7 dni od wezwania.
6. 9. Akceptując Regulamin PRO Użytkownik Profesjonalny wyraża zgodę na pobranie (potrącenie) należnej Operatorowi kwoty opłat, o których mowa w pkt. 4.5, pkt. 6.4 i pkt. 6.5 powyżej, z Wynagrodzenia ustalonego dla danej Umowy PRO lub, gdy Wynagrodzenie zostało wypłacone Użytkownikowi Profesjonalnemu przed pobraniem należnych opłat, z Wynagrodzenia ustalonego dla innej Umowy PRO wiążącej Użytkownika Profesjonalnego lub z kaucji, o której mowa w pkt. 6.6, bez konieczności składania odrębnych oświadczeń.
6. 10. Operator wystawia faktury Użytkownikowi Profesjonalnemu zgodnie z danymi zawartymi w ustawieniach Konta PRO. Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest do wystawiania faktur lub rachunków Artystom zgodnie z danymi podanymi przez Artystów w ramach Kont Artysta.
7. 1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Profesjonalnych w zakresie korzystania z Platformy jest Operator.
7. 2. Dane osobowe pozyskane przez Operatora za pośrednictwem Platformy będą przetwarzane w celach i na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności.
8. 1. Zakazane jest zamieszczanie na Platformie treści o charakterze bezprawnym, sprzecznym z dobrymi obyczajami, naruszających prawa lub dobra podmiotów trzecich, w tym prawa własności intelektualnej oraz dobra osobiste, a także treści nieprawdziwych, mogących zaszkodzić innym Użytkownikom Profesjonalnym, Artystom lub Fanom, mogących zaszkodzić działalności i renomie Operatora oraz mogących negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo funkcjonowania Platformy.
8. 2. Operator uprawniony jest do usuwania treści umieszczanych przez Użytkowników Profesjonalnych na Platformie w przypadku otrzymania wiarygodnej wiadomości o ich bezprawności.
8. 3. Operator zastrzega sobie prawo do blokady Konta PRO w przypadku gdy:
8. 3. 1. Operator stwierdzi, że Użytkownik Profesjonalny narusza postanowienia Regulaminu PRO, przepisy prawa, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje, po uprzednim skierowaniu do Użytkownika Profesjonalnego przez Operatora wezwania w tym zakresie oraz bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu na zaniechanie naruszeń,
8. 3. 2. Operator uzyska wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze danych lub treści Użytkownika Profesjonalnego lub związanej z nimi działalności, w tym dot. naruszenia własności intelektualnej (m.in. w zakresie Ustawy) lub innych praw osób lub podmiotów trzecich,
8. 3. 3. W przypadku opóźnienia powyżej 7 (siedmiu) dni w zaspokojeniu roszczeń Operatora, w tym roszczeń wynikających z pkt. 4.5 i pkt. 6.8, lub w uzupełnieniu brakującej kwoty kaucji, o której mowa w pkt. 6.6 zgodnie z Tabelą Opłat PRO.
8. 4. W przypadkach opisanych w pkt. 8.3.1 – 8.3.3 Użytkownik Profesjonalny zwalnia Operatora ze wszelkiej odpowiedzialności związanej z naruszeniem, które wobec Użytkownika Profesjonalnego zostało stwierdzone, w szczególności zaś Użytkownik Profesjonalny dokona zwrotu wszelkich kosztów i pokryje wszelkie szkody powstałe po stronie Operatora w związku z zaistniałym naruszeniem.
8. 5. Użytkownik Profesjonalny ponosi pełną odpowiedzialność za treści umieszczane przez niego Platformie, a także za wszelkie szkody powstałe w wyniku naruszenia przez niego powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub postanowień Regulaminu PRO.
8. 6. Użytkownik Profesjonalny ma świadomość zagrożeń związanych z siecią Internet, takich jak np. możliwość zainfekowania wirusem komputerowym czy przejęcia hasła do Konta PRO oraz mogących powstać z tego powodu szkód. Z tego względu Użytkownik Profesjonalny jest zobowiązany do ochrony danych logowania przed uzyskaniem ich przez osoby trzecie, w tym do nieujawniania ich takim osobom.
8. 7. W przypadku powzięcia przez Użytkownika Profesjonalnego informacji o wystąpieniu lub możliwości wystąpienia zagrożeń, o których mowa w pkt. 8.6 powyżej, Użytkownik Profesjonalny zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Operatora na następujący adres e-mail: bug@pibeep.com.
8. 8. Operator dołoży starań, aby w miarę możliwości zapewnić nieprzerwane funkcjonowanie Platformy. Operator zastrzega jednak możliwość wystąpienia przerw w funkcjonowaniu Platformy, w szczególności związanych z pracami technicznymi dotyczącymi Platformy lub z ewentualnymi awariami. Operator będzie starał się prowadzić prace w okresie najmniejszej uciążliwości dla Użytkowników Profesjonalnych. O ile będzie to możliwe Użytkownicy Profesjonalni będą informowani o planowanych pracach i ich długości.
8. 9. Operator informuje, że niespełnienie przez sprzęt lub sieć, z których korzysta Użytkownik, wymagań określonych w Regulaminie PRO, a także inne problemy lub ograniczenia techniczne takiego sprzętu lub sieci, mogą ograniczyć lub uniemożliwić Użytkownikowi Profesjonalnemu dostęp do Platformy lub wpływać negatywnie na jakość i ciągłość korzystania z Platformy.
8. 10. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość stron i serwisów internetowych, do których łącza zostały zamieszczone na Platformie, a które to strony i serwisy nie należą do Operatora lub nie są przez niego zarządzane.
8. 11. Operator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie Platformy które wynika z przyczyn niezależnych od Operatora (np. siła wyższa lub działanie osób trzecich) oraz z korzystania przez Użytkownika Profesjonalnego z Platformy lub usług w sposób niezgodny z Regulaminem PRO.
8. 12. Operator nie ponosi odpowiedzialności za sukces Użytkowników Profesjonalnych, Platformy, jej rynkowe pozycjonowanie, generowany dla Użytkowników Profesjonalnych zysk czy sukces rynkowy tworzonych za pośrednictwem Platformy Nagrań.
9. 1. Użytkownikowi Profesjonalnemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Platformy.
9. 2. Reklamacje powinny być składane drogą elektroniczną na adres: reklamacje@pibeep.com.
9. 3. Operator rozpatrzy poprawnie złożoną reklamację w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli informacje i dane podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Operator niezwłocznie wezwie Użytkownika Profesjonalnego do ich uzupełnienia.
9. 4. Operator udzieli Użytkownikowi Profesjonalnemu odpowiedzi na reklamację oraz będzie kontaktować się z nim w sprawie reklamacji na adres e-mail Użytkownika Profesjonalnego, za pomocą którego zarejestrował swoje Konto PRO.
9. 5. Odpowiedź na reklamację stanowi ostateczne rozstrzygnięcie wewnętrznego postępowania reklamacyjnego.
10. 1. Spory pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem Profesjonalnym będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia w terminie 90 (dziewięćdziesięciu) dni od dnia powiadomienia drugiej strony sporu o zgłaszanych żądaniach odpowiednio przez Operatora lub Użytkownika Profesjonalnego za pośrednictwem wiadomości mailowej (na adres spory@pibeep.com w przypadku Operatora, a w przypadku Użytkownika Profesjonalnego na adres podany przy rejestracji Konta PRO), spór zostanie poddany pod rozstrzygnięcie polskiego sądu powszechnego. Użytkownik Profesjonalny nie może dokonać powiadomienia Operatora o zgłaszanych żądaniach przed wyczerpaniem procedury reklamacji, o której mowa w pkt. 9.
11. 1. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem PRO zastosowanie ma prawo polskie.
11. 2. Operator jest uprawniony do zmiany treści Regulaminu PRO w każdym czasie w celu:
11. 2. 1. dostosowania Regulaminu PRO do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na Regulamin PRO i skutkujących koniecznością jego zmodyfikowania w celu zachowania zgodności z prawem;
11. 2. 2. dostosowania Regulaminu PRO do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
11. 2. 3. dostosowania Regulaminu PRO do zmienionych warunków technicznych świadczonych usług;
11. 2. 4. usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiły w Regulaminie PRO;
11. 2. 5. poprawy jakości obsługi Użytkowników Profesjonalnych, Artystów lub Fanów;
11. 2. 6. uregulowania zmian zakresu usług dostępnych za pośrednictwem Platformy, w tym usunięcia lub dodania nowych;
11. 2. 7. wprowadzenia innego lub dodatkowego modelu płatności za usługi;
11. 2. 8. dodatkowego uregulowania stosunków prawnych w ramach Umów PRO;
11. 2. 9. odzwierciedlenia zmiany procesu zawierania Umów PRO za pośrednictwem Platformy;
11. 2. 10. aktualizacji danych podmiotu administrującego Platformą.
11. 3. informacja o zmianie oraz treść zmienionego Regulaminu PRO zostaną przesłane Użytkownikowi Profesjonalnemu za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany podczas zakładania Konta Biznes. Regulamin PRO w nowym brzmieniu będzie obowiązywał po upływie 14 (czternastu) dni od poinformowania Użytkownika Profesjonalnego o wprowadzonych zmianach, chyba że Użytkownik Profesjonalny przed upływem tego okresu wypowie umowę o świadczenie usług opartą o postanowienia Regulaminu PRO.